Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsem potkal Tomáše Rosického

Ti nejlepší bývají překvapivě skromní a na nic si nehrajou. Protože už to nepotřebují. Na rozdíl od manažírků pod nimi. 
Šminkujeme TR10

Měl jsem několikrát tu možnost a čest pracovat s Tomášem Rosickým. Třeba tu přiloženou fotku, kde malého Mozarta šminkujeme, jsem udělal v roce 2011. Dodneška si pamatuju, že Tomáš je - stejně jako Petr Čech - velmi inteligentní chlapík, navíc opravdový džentlmen a celkově milý člověk, který vám nedá pocítit, že vy jste šmucka a on velikán světového fotbalu. Mimochodem na ty řeči, že kopačky jsou automaticky blbé, zapomeňte - třeba když přijde na investice nebo řízení vlastního života, takový Petr Čech svou rozvahou a chytrostí strčí do kapsy i vašeho privátního bankéře. 
A když tak o tom mluvím, velmi podobnou zkušenost mám i s dalšími lidmi, kteří ve svém oboru byli či jsou na opravdové špičce. Díky své práci jsem se setkal s Lionelem Messim, Lewisem Hamiltonem, ještě předtím - v novinách - s lídry jako Larry Ellison (zakladatel Oraclu, tehdy druhý nejbohatší muž světa), Bill Gates nebo Jeff Bezos z Amazonu. Když mě za těmito chlapíky vysílali, byl jsem dvacetileté novinářské ucho a z nervozity jsem se neuměl ani pořádně vymáčknout. A víte, jak se ke mně tihle byznysoví titáni chovali? Všichni byli strašně fajn, povzbuzovali mě, mluvili se mnou jako se sobě rovným, byli vstřícní a otevření a bez problémů komentovali i otázky, které jsem měl od PR manažerů "zakázané".
A kdo naopak dělal největší problémy? Takové ty středně postavené mezistupně, takoví ti šedí manažírci pod těmito špičkami. Ti se na mě jako mladého novináře v ušmudlaném svetru koukali svrchu, nikdy neměli čas, nechávali mě vycukat, ale při samotném rozhovoru neměli odvahu řešit velká témata, protože se báli, co by jim na to řekli šéfové nahoře.
A to je moje zkušenost. Když někdo vystoupá na opravdový vrchol, tak to obvykle bývá zasloužené. Neříkám, že je to tak vždy, ale většinou ano. Tihle špičkoví lidé bývají osobnosti, jsou v knize života o mnoho kapitol napřed, znají vzestupy i pády, jsou si jistí sami sebou, mají vlastní opravdové sebevědomí, takže se nemusí hojit na vás. A paradoxně je s nimi - i když jsou zdánlivě tak vysoko a nedostupní - mnohem lepší řeč než s těmi, kteří zůstali na půli cesty.
Odnesl jsem si z toho jednu věc - i když nikdy nebudeš tak dobrý jako tihle borci, tak se aspoň můžeš snažit chovat jako oni. Každému koukat rovně do očí, nedělat rozdíly, nad nikoho se nepovyšovat, před nikým se neponižovat. Tomáš Rosický přesně takový je - navíc k tomu, že je ještě fotbalový bůh. 

Autor: Martin Jaroš | neděle 10.6.2018 16:21 | karma článku: 25,73 | přečteno: 1391x
  • Další články autora

Martin Jaroš

Korona? Ani kdyby vládu vedl Ježíš Kristus, nám by se nezavděčil!

Proč teď podporuju kroky vlády, i když jinak nejsem žádný babišovec. A proč nedělám furianta a vůbec si nedělám legraci z lidí, co si jdou koupit pytel rýže do foroty. Může se hodit

11.3.2020 v 5:44 | Karma: 48,27 | Přečteno: 15183x | Diskuse| Politika

Martin Jaroš

Oficiální reakce Andreje Babiše na únos syna

Al Čapóne nějak zatím nenapsal na Facebook svou reakci na tu záležitost s uneseným synem, tak jsem to udělal za něj! V originál stylu Marka Prchala!

13.11.2018 v 9:10 | Karma: 46,08 | Přečteno: 12197x | Diskuse| Politika

Martin Jaroš

Kompro na Drahoše, že se vám protočí bulvy!

Takže za mě je to jasné, přátelé. V druhém kole volím za prezidenta Jiřího Drahoše, i když kandidát mého srdce byl trošku jiný.

13.1.2018 v 17:16 | Karma: 48,89 | Přečteno: 100505x | Diskuse| Politika

Martin Jaroš

Recenze prezidentských kandidátů ve stylu Top Gear!

Pár lidí mě vyzvalo, abych napsal, koho budu volit. Tak tady to máte - a jako bonus je tu typologie prezidentských kandidátů jako aut

11.1.2018 v 19:20 | Karma: 37,90 | Přečteno: 7473x | Diskuse| Politika

Martin Jaroš

Otevřený dopis voličům Miloše Zemana - a nerozhodnutým

Respektuji vaši volbu, ale chci vám říct, že Miloš Zeman není tím, za koho se vydává. Tento text má na mém Facebooku přes 13 tisíc sdílení, snad bude zajímat i vás.

9.1.2018 v 18:24 | Karma: 49,10 | Přečteno: 85585x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 22913x
Za ženu jsem si vzal Maďarku, žiju v Kataru a jsem obklopený všemi národnostmi světa, ale přesto jsem pořád Čech jako poleno.

Seznam rubrik