Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám to stejné, skvěle jste to vystihl R^!!!

0 0
možnosti
JS

J38a16n 16S42o24u36č42e80k

22. 8. 2016 13:45

Děkuji. Hezky napsané. Přesto Vás někteří fanatičtí rusofobové označí za Putinova agenta. Napsat nebo říci v dnešní době, že Rus je Váš přítel nebo, že i v Rusku jsou slušní a obětaví lidé, to se rovná téměř vlastizradě. Proč jen my musíme jít neustále od extrému k extrému?

4 0
možnosti
ZB
JS

J75a13n 32S87e42m80i31k

22. 8. 2016 12:28

jo, mam zkusenost uplne stejnou z mojich cest po Rusku- Rusove jsou nejpratelstejsi a nejvelkorysejsi lidi ktere potkate (tedy minimalne vuci cizinci, k sobe navzajem se nemusi chovat stejne).

Ale problem u nich nastava na "kolektivni urovni"- to i lide kteri jsou jednotlive skveli jsou schopni verit tomu co jim rekne jejich verchuska, a sdili svou kolektivni paranoiu z vnejsiho sveta

je to zvlastni ale zajimavy narod, ja se mezi ne vzdy rad vracim

6 0
možnosti
OF

Náš cyklista Dostál, tak se asi jmenoval ,objel na kole celý svět.Nejlepší lidé / tam se mu dostálo nejvíce pomoci / jsou prý Austrálii, Rusku a....Somalsku.To si pamatuji.

Četl jsem kdysi Solženinicinovu povídku Matrjonina chalupa... Ta babka byla fakt dobrý člověk.

Bea ,igen, ninc gyerekek ? R^;-D

1 0
možnosti
JR

J64a94r24a 24R84a49n39k

21. 8. 2016 23:46

:-)R^"Takže tak. Je spousta skvělých Rusů, které mám rád."

I v mem zivote je Tana, cestujeme spolu, delaly jsme Camino a to je co rici - pres 800km a nepohadaly se.... a pochopitelne se casto neco oslavuje a pak mi vmete, ze vi, proc je nenavidime;-)Nevim, kdo ji toho broucka nasadil, ale je fakt, ze 21.8.68 byla kanadska media plna ruske okupace a dnes opet ve vsech zpravach.

0 0
možnosti

Moc hezky jste to napsal. Naprosto opravdově.

Díky!

3 0
možnosti
SH

Nádherně jste to vystihl. Velká ruská duše, teskná, syrová, ...jímavá až cituji Vás - nelidská!R^

2 0
možnosti
LJ

Skvělé, karma! A to já karmami šetřím.

1 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 22913x
Za ženu jsem si vzal Maďarku, žiju v Kataru a jsem obklopený všemi národnostmi světa, ale přesto jsem pořád Čech jako poleno.

Seznam rubrik