Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

J29i51r98i 96V79r29a17b23e40c

13. 8. 2017 19:13

Pozdrav do Kataru !

A KarmaR^

4 0
možnosti
Foto

Výstižné, vtipné, přesvědčivé. Babiš je protřelý mafián a miliardářský buran.

28 1
možnosti
MK

Tak jste si kopnul do Babiše; je to ukňourané, ale je to Vaše. Věcně na rozebrání faktů asi nemáte, tak Vám je nebudu vnucovat. Jen otázka: mohou děti miliardáře podnikat? Nebo to mají ze zákona zakázané.

Babiš není můj guru a tak Vám mohu jen popřát chvilku tetelení pod chválou antibabišovců; jedna ovečka se už vylíhla.

2 25
možnosti
MJ

To je v pořádku, pane, máte na názor právo. Ale řekněte mi upřímně - kdyby to samé se svými dětmi udělal Kalousek, mávnul byste nad tím rukou? Vážně? Jinak Babišovy děti samozřejmě mohou podnikat, ale tahle dotace měla určité podmínky - malá firma apod. Účelově založené firmy oni poznají, to víte, to by si mohla každá velká korporace založit účelově malou firmičku a pobírat dotace pro malé. Proto se tomu říká dotační podvod. Ale to nechme na soudech. Já píšu o tom, jakými řečmi to pan Babiš zastírá. Děkuji.

28 1
možnosti
JR

Dost dobré ;-DR^! 15 krát karma R^

15 4
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 22913x
Za ženu jsem si vzal Maďarku, žiju v Kataru a jsem obklopený všemi národnostmi světa, ale přesto jsem pořád Čech jako poleno.

Seznam rubrik