Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No ale kde toho noblesního prezidenta vzít. Máte snad nějaký tip?

1 0
možnosti

Jsem rád, že někdo tak pěkně vyjádřil, že má rád svou zemi R^

3 0
možnosti

Vy obdivujete Česko a já zase Maďarsko, za to že se dokázalo vzepřít "tolerantnímu" mainstreamu.

1 0
možnosti
Foto

Hezky pocteni ... kdyz jakoby prehlednu tech nekolik malych nepravd a uprav, aby to vsechno tak nejak hezky vypadalo ;-)

0 0
možnosti

Jaké nepravdy máte na mysli?

0 0
možnosti
Foto

V66í43t 68T87i86c78h51ý

30. 10. 2017 8:45

I já jsem hrdý, protože vím jak se žije jinde a jaké starosti, povinnosti mají jinde, ale vaší nostalgii nerozumím. Stačí si přece přečíst alespoň kousky dějin první republiky, nebo Rakouska a zjistíte, že lidi jsou si strašně, ale strašně podobný. Většinou vládli darebáci a ten pokrok dělali tak nějak mimochodem ti, co proti nim bojovali, nebo co s nimi většinou nic neměli.

A pořád ten president, to nás má reprezentovat Vekslák nebo ta myš v námořnickém triku. Zlatej Milošek. Dokázal sem dostat tolik zahraničních návštěv a snažil se, raději dost.

A s těma vizema jděte taky někam, je to jen karabáč na ty co dělají, aby za ně mohli jiní utrácet za kraviny.

0 1
možnosti

J96a21k44u27b 28K22o66s

30. 10. 2017 8:14

Díky pane Jaroši! V dnešní záplavě sebemrskačských a oikofobních příspěvků a článků je to příjemné čtení.

2 0
možnosti

základem každého národa, každé země jsou LIDÉ. a co si budeme povídat, Češi jsou skvělí - chytří, pracovití, vynalézaví, dobrosrdeční a nekonfliktní... v porovnání s jinými

1 0
možnosti

".. než by nám jako malé zemi příslušelo". Píšete o ČR jako o malé zemi, ale to je mýtus. Težko říct jestli jej česká média a lidé udržují z neznalosti nebo se snaží úmyslně vytvořit dojem, že musíme být něco víc, když jsme "jakoby tak malí". ČR je ve skutečnosti jednadvacátá největší země v Evropě (ze 49). Je to tedy země střední velikosti. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_European_countries_by_area Podle počtu obyvatel jsme dokonce 14 nejlidnatější země Evropy (ze 49) tudíž o malosti nemůže být opět řeč. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_European_countries_by_population

3 0
možnosti
Foto

Buduj vlast at je co krást, jo taky jsem "hrdej".

2 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 22913x
Za ženu jsem si vzal Maďarku, žiju v Kataru a jsem obklopený všemi národnostmi světa, ale přesto jsem pořád Čech jako poleno.

Seznam rubrik