Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Nabízí se otázka, jestli je vhodné jít dělat rozhovor (s kýmkoliv) v ušmudlaném svetru.

0 0
možnosti

Jen abyste svým článkem nepoštval manažírky proti písálkúm;-D

0 0
možnosti
Foto

Nemám tu osobní zkušenost, na rozdíl od Vás Martine, s těmi nejlepšími, ale trochu mi to zavání zevšeobecňováním.

Rosa - Tomáš Rosický, je podle všeho dobrej chlap, ale napřiklad Dominátor, či z těch světových třeba Maradona s tou božskou rukou, zas tak moc fajn chlapíci nejsou.

A z těch našich sportovců, co se dostali do parlamentu, nějaký extra výkon také nepředvedli.

Pokud je to ale poklona Tomáši Rosickému, tak k té se bez výhrad připojuji.

1 0
možnosti
PA

P37e33t43r 93A91g22u33l16á67r

10. 6. 2018 20:33

Nebude to náhodou tím, že těch Rosických, Gatesů, Bezosů apod. moc není, ale těch manažírků je přebytek a tak se musí o své místo prát s ostatními? Rosičtí, Gatesové i Bezosové mají své hypotéky u dávno zaplacené a tak se opravdu nemusí moc snažit. Ti manžírci je však stále platí a tak se musí o své místo rvát s ostatními. A při té tlačenici se logicky projevují i stinné stránky lidského chování. To by jim moc nevyčítal. Jsou obětí systému, který je pohltil a ve kterém žijeme my všichni.

0 0
možnosti
Foto

H86a94n74a 42V11l65k71o90v98á

10. 6. 2018 18:31

Proč mám pocit že článek je z poloviny o vás a s kým důležitým jste měl tu čest a o Tomáši Rosickém z titulku jsou tam asi tři věty (a fotka)?

0 0
možnosti
MJ

Tak to se omlouvám. Myslel jsem, že článek je nejvíc o tom, jak se opravdu úspěšní lidé chovají. Já jsem byl jen ta novinářská šmucka, co je občas zpovídala. Jinak článek jsem převzal ze svého facebooku, kde mě lidi znají a vědí, co dělám (není to nic světoborného). Nenapadlo mě, že přenesením na iDnes někdo začne řešit mou práci... ale to tam fakt není hlavní.

3 0
možnosti

Tomáše Rosického mám moc ráda. Snad od doby, kdy ho bylo možno vidět na trávníku. Nejen jako famózního fotbalistu, kterého zbrzdila zranění, ale i jako člověka. Nakonec včera na Letné to, že je Tomáš fajn, dali dostatečně najevo jeho bývalí spoluhráči, ale i diváci v ochozech.

1 0
možnosti
Foto

Vstoupila jsem sem s odhodláním připsat drobnou poznámku, ale když vidím, že takřka přesně to, co jsem chtěla napsat já, už sem napsala Marie, tak se k ní jen ráda přidávámR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 22913x
Za ženu jsem si vzal Maďarku, žiju v Kataru a jsem obklopený všemi národnostmi světa, ale přesto jsem pořád Čech jako poleno.

Seznam rubrik