Kompro na Drahoše, že se vám protočí bulvy!

Takže za mě je to jasné, přátelé. V druhém kole volím za prezidenta Jiřího Drahoše, i když kandidát mého srdce byl trošku jiný. 

Slibuju, že i kdyby na něj v příštích dvou týdnech úplně náhodou vyplavalo, že před 50 lety vysázel na Jablunkovsku les ve tvaru hákového kříže, že v tomto lese soustavně znásilňoval dřevorubce a že v Akademii věd dělal pokusy na migrantech, které vlastnoručně propašoval z Mongolska v kombíku koupeném za bony od Horáčka, tak ho stejně budu volit. A pámbu ví, že takové věci se psát budou. 

Rád bych měl zas jednou prezidenta, za kterého se nebudu stydět. Setkal jsem s Jiřím Drahošem osobně, viděl jsem ho naživo a vím, že vnese do úřadu slušnost, kterou naše země zrovna teď tak potřebuje. A lidi to asi vědí, že slušnost je zrovna teď věc číslo jedna. Gratuluju ostatním kandidátům, že do toho šli a dobře bojovali: Michal Horáček ukázal, že má srdce jako kníže Rohan, Marek Hilšer dokázal za pár šupů zaujmout desetinu národa, Pavel Fischer udělal neskutečné věci na to, jak přišel pozdě. I Mirkovi Topolánkovi respekt za to, kolik toho odmakal a že i teď podpořil Jiřího Drahoše. Dobré volby to jsou.

Autor: Martin Jaroš | sobota 13.1.2018 17:16 | karma článku: 48,89 | přečteno: 100505x
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 22913x
Za ženu jsem si vzal Maďarku, žiju v Kataru a jsem obklopený všemi národnostmi světa, ale přesto jsem pořád Čech jako poleno.

Seznam rubrik