Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Nejlepší je český humor. Všude jinde ho nemají tak vymakaný, jako u nás..:-) Někdy sprostý, někdy inteligetní, ale většinou super. Třeba teďka jsem od kolegyně slyšel tenhle vtípek:

České dálnice jsou na jedničku, problém je, když zařadíte dvojku.;-D

53 1
možnosti
JV

Vynikajici je zejmena cesky cerny humor. To je kdyz se nekomu neco neprijemneho prihodi - nestesti, nebo ma smulu. To je jasotu, veseli i radosti ! Dobrym prikladem toho muze byt Cerna Kronika, zde na idnes, Anebo uroven diskuse pod clankem o atentatu kamionem ve Francii v Nice !

0 4
možnosti
TS

Taky je tu relativní pořádek, možná dědictví německýho vlivu a jejich "ordnunku". A to i v porovnání se zeměma, kde by to člověk nečekal. Jak já byla udivená při první návštěvě v Irsku, že se tam odpadky povalujou celkem běžně po zemi (i když všude jsou koše)... Že zpracovat jeden formulář trvá úřadům skoro měsíc. Že autobus MHD občas prostě nepřijel.

Každá země má svoje pro a proti. Akorát to my máme zbytečný sebemrskačský tendence...

35 1
možnosti
Foto

Díky, myslím si to taky! Všude je chléb o dvou kůrkách a ač velmi ráda cestuji, stejně ráda se vracím domů.

21 1
možnosti
MS

Balzám na mé zjitřené nervy. R^R^:-)

15 1
možnosti
VK

100% souhlas, žil jsem dlouhá léta v zahraničí a teď už jsem rok zpátky doma a můžu tohle potvrdit...

16 1
možnosti
RK

hezky napsané. Souhlasím a to mám to štěstí, že žiju v Česku. No a v cizině říkám že jsem from Čekoslovakija.....to má pořád dobrý zvuk a navíc spousta lidí v Evropě neví, že už to pár let neplatí...

11 2
možnosti
LH

To je fakt povedené, možná by takové články měly vycházet častěji, díky R^

15 1
možnosti
VF

Pane Jaroši, mám to štěstí, že naši zem vidím stejně, jak píšete.

Děkuji Vám také, že píšete Česko, ne Čechy. Měla jsem naši zem ráda i v době, kdy se jmenovala Československo.:-)V[>-]

Přeji Vám hodně štěstí doma i ve světě!

14 1
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 22913x
Za ženu jsem si vzal Maďarku, žiju v Kataru a jsem obklopený všemi národnostmi světa, ale přesto jsem pořád Čech jako poleno.

Seznam rubrik