Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KS

Babiše nikdo nestvořil. To on pomáhal stvořit to, co je tu teď. Jako nesmírně vlivného člověka ho nemohla obcházet žádná vláda.

24 4
možnosti
RK

R86a52d89i88m 46K20a26l25a73s

1. 11. 2017 10:08

Rozdělil bych Váš názor na sféru ekonomického vlivu a aktivní vstup do politiky. To druhé, podle mého, skutečně současné strany umožnily.

Vždyť se podívejte na vyprázdněnost, na dozvuky skandálů, na problémy vůbec vést takovou politickou stranu, na některé osobnosti, které se již dostaly za práh reálného nazírání na sebe sama i na svět kolem nich...

A to vše ANO nahrává.

6 2
možnosti
PK

Dobře jsem se pobavil u snídaně a mělo to i vliv na mé trávení, pěkný čtení, pozdrav do Kataru, asi tam je tepleji než tadyR^R^R^

8 1
možnosti
MB

Hezky napsáno. Karma.R^

8 1
možnosti
Foto

Hele, dobrý..... móóóc dobrý.

Škoda, že lze jen jedna karma. :-)

37 3
možnosti
SB

Dobré shrnutí. Ještě tam chybí, že na Kalouska včera hodili síť a poslali ho na léčení.

26 2
možnosti
DN

Karma. Hezký ironický nadhled.

PS: Ten krocan......;-D Použil jsem kapesníčky ne jen na smrkání..... ;-)

15 1
možnosti
VJ

Co krocan, ale ty jeho kecy!

2 0
možnosti
Foto

I66v27a90n 46M20a43r51e77k

1. 11. 2017 7:48

Zasloužená karma . R^ [>-]

17 1
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 22913x
Za ženu jsem si vzal Maďarku, žiju v Kataru a jsem obklopený všemi národnostmi světa, ale přesto jsem pořád Čech jako poleno.

Seznam rubrik