Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

tihle kandidáti říkají, to co se čeká, že řeknou. Mohl bych mít vypnutý zvuk a odříkávat to za ně.

1 2
možnosti
JP

J22a35n 11P11a22t89o18č18k77a

20. 1. 2018 23:13

To se zřejmě inspirovali u pana inženýra Zemana. On tím u lidí dost boduje. Všichni vědí co bude říkat. To co aspoň 45% lidí chce slyšet a k tomu nějakou tu urážku, sprosťárničku, a navrch ještě vyšperkovat nějakou pěknou lží. R^

0 0
možnosti
MN

Podstatné jsou v dnešní době jasné názory. Tihle kandidáti jsou jako dnešní novináři - důležité je vždycky to co nebylo zmíněno.

2 0
možnosti
ND

Mně se debata velice líbila, byla to solidní debata vzdělaných lidí. Jediný pan Haninig se mi tam nelíbil. Dost dobře jste to zhodnotil, ale 4 bych nikomu nedala...;-D

3 0
možnosti
PK

Zbytečná práce, výsledek voleb je znám Zeman vers.Drahoš a následně druhé kolo a tam se stane pan Drahoš vítězem...je to jasná zpráva:-)

1 5
možnosti
JK

Nevím, nevím, kandidáti zatím nemají gatě dole. ;-)

0 0
možnosti
VE

Nejlepší Jiří Hynek nebyl ani zmíněn.

2 2
možnosti
MJ

Protože nebyl v té debatě na Seznamu

1 0
možnosti
JK

Velmi subjektivní, logicky to ani jinak nešlo a velmi dobré. Polemizoval bych, ale jen s prkotinami, takže nic.

Bude mě zajímat, zda se ve vašich očích kandidáti v průběhu kampaně nějak mění. Tlak médií naroste, výroky oponentů přitvrdí, záleží na tom, jak to s kým zacloumá.

1 0
možnosti
Foto

Chybí mi tam pan Hynek. Ten se totiž jinde prezentoval myšlenkou, kterou bych očekával i od ostatních. Prohlásil, že jeho první zahraniční cesta by vedla do Bruselu, kde by Junckerovi řekl, že jsme v první řadě Češi v České republice a v EU jsme dobrovolně abychom mohli bez překážek spolupracovat s ostatními a ne si nechat diktovat, co všechno musíme. Tohle chci slyšet od každého, kdo se uchází o prezidentský stolec. Kandidát, který to neřekne, je u mě automaticky v autu.

13 1
možnosti
JR

J28a39n 77R25á23ž

20. 11. 2017 16:10

Také očekávám od kandidátů jasný názor na politiku EU vůči středoevropským postkomunistickým zemím, které chce trio mocných ve složení Merkel, Macron, Juncker zcela odstavit od vlivu na dění v EU

3 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 22913x
Za ženu jsem si vzal Maďarku, žiju v Kataru a jsem obklopený všemi národnostmi světa, ale přesto jsem pořád Čech jako poleno.

Seznam rubrik