Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LK

Pane autore, mlčeti zlato.

0 1
možnosti
PO

Číst nenávistné bláboly autora těchto výblitkú je ztráta času

1 1
možnosti
Foto

K čemu taková debata a známkování, když někteří kandidáti nebyli pozváni.

2 0
možnosti
PS

P81e77t56r 62S36k76á87c86e12l

20. 11. 2017 22:16

Pane autore, reaguji na Vaši výzvu nakonec. Debaty by se mohly hned uzavřít, virtuálně provést první kolo voleb a naráz skočit do kola druhého. Se kterými kandidáty? No přeci s těmi dvěma, o nichž je všude a stále řeč, další se nepřipouštějí ani ke slovu! Zářný příklad, kam jsme to s demokracií za 27 let dospěli.Až úsměvné je, jak se pana Petra Hanniga všichni bojí. On totiž disponuje zdravým rozumem a na jeho argumenty nemá nikdo pádnou odpověď tak, aby ho znevěrohodnil. Ani Vy se o dalších kandidátech, kteří nebyli do Seznamu pozváni, nezmiňujete. Psal jsem dotaz do redakce Seznamu a pokud my vůbec odpoví, zveřejním odpověď. I když jsem uvedl, že chci odpověď vážnou, asi nebude, zasmějeme se...?

1 0
možnosti
OF

Ještě , že jsem tam nebyl já. Dostal bych asi třicítku.;-D

0 0
možnosti

Pane Jaroši, také jsem byl řadu let reklamní krysou, za ženu mám rovněž Maďarku a některé z prezidentských kandidátů znám dokonce osobně, ale známkoval bych je jinak než vy. To je ovšem irelevantní. Rozhodující je, jak budou kandidáty klasifikovat voliči. Nad čím budou ochotni přimhouřit oko a za co je naopak osolí :-)

1 0
možnosti
Foto

K tomu prvnímu: mluviti stříbro, mlčeti zlato.

0 0
možnosti
JR

J91a54n 60R40á36ž

20. 11. 2017 16:02

Jen dotaz: Ty známky jste dával podle školního systému hodnocení ( 1 je nejlepší) nebo z vojenského ze Sovětského svazu převzatého systému hodnocení, jak jej pamatuji (nejlepší dostává 5)

3 1
možnosti
Foto

první tři jsem viděl úplně stejně!

1 1
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 22913x
Za ženu jsem si vzal Maďarku, žiju v Kataru a jsem obklopený všemi národnostmi světa, ale přesto jsem pořád Čech jako poleno.

Seznam rubrik